Басты бет / Факультеттер және кафедралар / Наурызбаева Гайнижамал Баймахановна
Наурызбаева Гайнижамал Баймахановна

Наурызбаева Гайнижамал Баймахановна

 

Психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдардың магистрі, Кәсіптік білім беру кафедрасының аға оқытушысы

Кабинет 2713, тел. +7(702)6223848

E-mail: g.boranbaeva@kazatu.edu.kz, boranbaeva1990 @mail.ru

Ғылыми саласы
Педагогика, педагогикалық психология, қазіргі білім беру технологиялары,  эмоционалды интеллект.

Оқытатын пәндері
Психология, Басқару психологиясы.

Білімі 

2010-2014 жж. 

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті,мамандығы «Педагогика және психология», «Үздік диплом» иегері 

2014-2016 жж.    

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті, Психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдарының  магистрі.

 

Еңбек өтілі

2014-2016 жж.  

Назарбаев зияткерлік мектебі, Педагог- куратор –организатор,  Ақтөбе қ.

2016-2019 жж.

Қазақ ұлттық хореография академиясы, Астана қаласы әкімдігінің КММ «Кәсіптік техникалық колледжі»,  Педагог- психолог.

2019-2023 жж.  

Қ.Жұбанов  атындағы АӨУ, оқытушы.

2023  жылдан бастап қазіргі таңға дейін

С.Сейфуллин атындағы ҚАТЗУ, «Кəсіптік білім беру» кафедрасының аға оқытушысы. 

 

 Марапаттар
•    2022 ж. ҚР базалық жоғары оқу орындары студенттері арасында  Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ББ бойынша  XIV Республикалық пәндік олимпиадасында Білім және ғылым министрлігінің 3-орын иегерлерінің  ғылыми жетекшісі.
•    2021 ж. Қ.Жұбанов атындағы АӨУ «Үздік-куратор-эдвайзер-2021» байқауының 3-орын иегері.
•    2020 ж.  Қ.Жұбанов атындағы АӨМУ-нің 85 жылдық мерейтойы аясында өткізілген университетішілік «Әдістемелік жобалар-2020» байқауының «Үздік әдістемелік портфолио» ректор дипломының иегері.
•    2020 ж. «Интерактивті түрде үздік ашық сабақ» байқауы «Оқытудың қолайлы жағдайларын жасай білгендігі үшін» номинациясының иегері.
•    2019 ж. Республикалық педагог-психолог конкурсының «Үздік педагог-психолог» медалінің иегері.
•    2019 ж. Ақтөбе қаласының жастар ресурстық орталығының КММ басшысы  Ж.Табылғанов атынан Алғыс хат иегері.
•    2019 ж. «Қазақстанның индустриалды даму стратегиясындағы-Астана жастары» қалалық форумына қатысқаны үшін Астана қаласының білім басқармасының және Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті -Елбасы кітапханасының  Алғыс хат иегері.
•    2018 ж. «Білім беру-Елбасымыздың «Болашаққа бағдар:қоғамдық сананы жаңғырту» мақаласын жарқын болашақта жүзеге асырудың ең негізігі факторы» атты қалалық ғылыми- тәжірбиелік конференциядан 2-орын иегері, Астана қаласы. 
•    2018 ж. Қазіргі заман талабына сай оқу-тәрбие ісін ұйымдастыру мен білім беру жүйесін дамытуға қосқан үлесі үшін алғыс хат иегері, Астана қ.
•   2017 ж. Халықаралық психологтар күні қарсаңында психологиялық қызмет жұмысына белсене қатысып, жас жеткіншектердің шығармашылығын дамытуға қосқан үлесі үшін алғыс хат иегері, Астана қаласы, «Астана дарыны» дарындылықты дамыту және сүйемелдеу орталығы.

 

Біліктілік көтеру 
•    «Білім беру үдерісіндегі инновациялар: жоғары мектептің теориясы, әдістемесі, практикасы», Республикалық оқу-әдістемелік семинар, Астана  қаласы, 15.01 – 25.01.2024 ж., 72 сағат
•    «Современные подходы к организации учебного процесса поддержка инновационных педагогических технологий» (72-сағат) 2023 ж., Ақтөбе қ.
•    «Методология проведения исследования и написания статей», 72 сағат, 2022 ж., Ақтөбе қ.
•    «Жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беру», 72-сағат, 2021 ж., Ақтөбе қ.
•    «Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшіру жағдайында жоғары оқу орындары профессор-оқытушылар құрамының кәсіби құзіреттілігін арттыру», 240-сағат, 2019 ж., Нұр-Сұлтан қ. 

  Басылымдар
30-аса ғылыми мақалалар авторы, 10-астам авторлық куәліктер авторы
•    ЖОО студенттерінің коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
•    Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дидактикалық ойындар арқылы дамыту
•    Есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу
•    Мектеп жасына дейінгі тұтығу тіл кемістігі бар балалармен түзете-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
•    Ойын әрекетінің мектеп жасына дейінгі балалардың грамматикалық сөйлеу тілі құрылымының бұзылыстарын түзетуге әсері
•    Экспериментально-психологическое исследование влияния мотивации учебной деятельности на развитие личности студентов