Басты бет / Факультеттер және кафедралар / Тастанбекова Нұрсәуле Джаксибаевна
Тастанбекова Нұрсәуле Джаксибаевна

Тастанбекова Нұрсәуле Джаксибаевна

 

PhD, Кәсіптік білім беру кафедрасының аға оқытушысы

Кабинет 2713, тел. +7(7172)38-35-29

E-mail: n.tastanbekova@kazatu.edu.kznursaule.84@mail.ru

Ғылыми қызығушылығы

Жоғары кәсіптік білім беру жүйесінде дуальды оқыту жағдайында білім алушылардың кәсіби біліктілігін жетілдіру мәселелері.

Оқытатын пәндері

Мамандыққа кіріспе, Дуальды оқытудың теориясы практикасы, Цифрлық педагогика

Білімі

2003-2007

Ш.Уалиханов атындағы КМУ, мамандығы «Педагогика», біліктілігі – педагогика бакалавры. 

2007-2009

С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ, «6М012000-Кəсіптік оқыту» мамандығы бойынша магистратура, біліктілігі – кәсіптік білім магистрі.

2016-2019

С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ «6D012000-Кəсіптік оқыту» мамандығы бойынша докторантура, біліктілігі – философия докторы (PhD)

Еңбек өтілі:

2009 - 2016

С. Сейфуллин атындағы ҚАТУ, «Кəсіптік білім беру» кафедрасының ассистенті

2019-2023

С. Сейфуллин атындағы ҚАТУ, «Кəсіптік білім беру» кафедрасының эдвайзері

2023 жылдан бастап  С. Сейфуллин атындағы ҚАТЗУ, «Кəсіптік білім беру» кафедрасының аға оқытушысы - эдвайзер

Марапаттары 

-    С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетінің 55 жылдығына орай алғыс хат (2012 ж.);
-    С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетінің 60 жылдығына орай Құрмет грамотасы (2017 ж.)

Біліктілікті арттыру

- «Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру» курсы № 354. Астана 2009 ж.

- «Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар. Қашықтықтан оқыту əдістері». Астана-2010ж.

 - «Оқу үрдісінде инновациялық технологияларды қолдану» 48 сағат көлемінде. Астана-2011 ж.

 - «Оқу үрдісін ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану» 72 сағат көлеміде. Астана 2012 ж.
- «С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ» АО-ның академиялық және басқарушылық дербестікті кеңейту жағдайындағы жаңа академиялық саясаты» Астана, 2018 ж.; 
- «Білім берудің сапасын көтерудің ғылыми-практикалық негізі» 72 сағат, Астана, 2018 ж.;
- «Международный преподователь инженерного вуза»  6 кредит, Алматы, 2018 ж.; 
- «Үш тілділік жағдайында оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері» 72 сағат, Алматы, 2018 ж.;
- «Developing services for Individuals with Disabilities-DECIDE» 72 сағат, Астана, 2021 ж.;
- «Инклюзивное профессиональное образование: современные взгляд и подходы» 72 сағат, Астана, 2022 ж.;
- «Современные тренды педагогического образования: иозбразительного искуство, художственный труд и профессиональное обучение» 90 сағат, Auezov University International Winter School – 2023, Шымкент, 2023 ж.
- «Инновации в образовательном процессе: теория, методика, практика высшей высшей школы», 72 сағат, С.Сейфуллин атындағы ҚАТЗУ, 2024 ж.

Ғылыми еңбектер:

1.    Development of Professional Skills in the Context of Higher School Dual Education. International Journal of Emerging Technologies in Learning. Vol 16, No 10 (2021) Page 179-193 
2.    On the systemic approach in dual training. Espacios. Vol. 40 (Number 44) Year 2019. Page 16 
3.    Кәсіптік білім беру жүйесінде педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру. С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетінің «Ғылыми Жаршысы» Астана № 2 (77) 2013 ж. 36-43 б. 
4.    «Білім алушылардың кәсіби біліктілігін дуальді оқыту жағдайында жетілдірудің теориялық негіздері», «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» Халықаралық ғылыми-көпшілік журнал №5(65),  Астана 2018ж. 107-110 б.
5.    «Дуальды оқыту жағдайында білім алушылардың кәсіби біліктілігін жетілдірудің педагогикалық шарттары» Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті  «Хабаршысы «Педагогика ғылымдары» сериясы»  № 3 (59),  Алматы 2018 ж. 139-145 б. 
6.    Кәсіптік білім беру жүйесінде дуальды оқыту жағдайында білім алушылардың кәсіби біліктілігін арттыру. "Қазақ білім академиясының баяндамалары" "Жалпы педагогика. Педагогика және Білім тарихы. Этнопедагогика" сериясы. №2/2019. Нұр-Сұлтан 2019 ж.  88-95 б. 
7.    Системный подход и его роль и место в дуальном обучении: теоретический аспект. Вестник Гродненоского государственного университета им.Янки Купалы. Серия Филология.Педагогика.Психология. Том 9, №2, 2019 г. 98-105 с.