Главная / Образовательные программы / Дизайн (магистратура)
Дизайн (магистратура)

Дизайн (магистратура)

Білім беру саласының коды мен жіктелуі: 7М02 – «Өнер және гуманитарлық ғылымдар»

Дайындау бағыттарының коды мен жіктелуі: 7М021 – «Өнер»

Білім берудің халықаралық стандартты сыныптамасының коды: 0210

Біліктілігі: «Дизайн» білім беру бағдарламасы бойынша өнертану ғылымдарының магистрі 

Оқу мерзімі: 2 жыл 

«Дизайн» білім беру бағдарламасының мақсаты:

Білім алушыларда жеке қасиеттерді дамыту, жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыру дағдыларын дамыту.

Шығармашылық жоғары оқу орындарының білім беру ортасын жобалау – студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру шарты ретінде тез өзгеретін жағдайларға бейімделу және магистрант-дизайнерлерді көп деңгейлі оқытуды дамыту үрдісі шеңберінде қазақстандық жоғары білім беру жүйесінің алдында тұрған өзекті мәселелердің бірі. Қазіргі білім беру мен дизайн-білім беру жеке тұлғаның дамуына ықпал етіп қана қоймай, сонымен қатар адамды негізгі құндылық ретінде қарастыруға тиіс. Осындай білім берудің басты міндеттерінің бірі – тұлғаның өзін-өзі дамыту, шығармашылық әлеуетін дамыту үшін барынша қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету.

Білім беру магистрлік бағдарламасының негізгі міндеттері:

  • толыққанды және сапалы ғылыми-педагогикалық білім беру, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, теориялық және практикалық, сондай-ақ техникалық реттеу саласында магистранттардың жеке дайындығын тереңдету.
  • ғылым тоғысындағы іргелі курстардың кәсіби ұтқырлығын кепілдендіретін игеруді қамтамасыз ету;
  • түрлі деңгейдегі ғылыми іс-шараларға қатысу дағдыларын меңгеруге, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға ықпал ету. 

Білім беру бағдарламасының жалпы сипаттамасы 

«Дизайн» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы ұлттық біліктілік шеңберіне және кәсіби стандарттарға сәйкес әзірленген, Дублин дескрипторларымен және Еуропалық біліктілік шеңберімен, ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 қаулысымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті жоғары білім беру стандарты, магистратура негізінде келісілген). Болон процесі-бұл жоғары білімнің бірыңғай құндылықты Еуропалық кеңістігін құру мақсатында Еуропа елдерінің білім беру жүйесін жақындастыру және үйлестіру процесі. Мұндай жақындасудың нәтижесі, бірінші кезекте, өмір бойы жаңартылып, жетілдіріліп келе жатқан үздіксіз білім беру мүмкіндігі болуы тиіс, бұл тез өзгеріп, дамып келе жатқан техногендік әлемде жұмыс істейтін маман-дизайнер үшін аса өзекті.

Сәулет және дизайн кафедрасында оқу магистранттардың ерекше ойлауы мен жеке көзқарасын дамытуға бағытталған шығармашылық пәндерге негізделген. Магистрант-дизайнерлерді дайындау бағдарламасында негізінен оның әр түрлі жоспарлылығына баса назар аударылды: магистранттар сыни ойлау дағдыларын дамытуға және кейіннен оларды қазіргі әлемнің қарама-қайшылықтарын шешу үшін қолдануға үйретеді. Мұнда дизайн мәселелерімен ғана емес, қоршаған ортаның жай-күйі мен гуманитарлық дағдарыстарға ерекше көңіл бөледі.

Оқу орнының басты мақсаты-жоғары деңгейдегі магистранттарға білім беру, Сәулет дизайны саласындағы нағыз кәсіпқойлар жасайтын білім беру. Осының барлығы тұрақты оқыту, ғылыми зерттеулер жүргізу және өнеркәсіптік және сәулет-дизайнерлік кәсіпорындармен өзара ынтымақтастық арқылы қол жеткізіледі. Бірыңғай желіні құрайтын оқу зертханаларында студенттер жаһанданудың салдарын зерттейді және өз зерттеулерін жүргізеді.  Аталған білім беру бағдарламасына кредиттердің жалпы саны – 60 кредит, оның ішінде: теориялық оқуға арналған кредиттердің жалпы саны – 25 кредит, өндірістік практика (практиканың барлық түрлері) – 10 кредит, тағылымдамадан өту және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда магистранттың сараптау-зерттеу жұмысы – 13 кредит, магистрлік жобаны ресімдеу және қорғау – 12 кредит. 

Магистратура бағдарламасын меңгерген түлектер дайындалатын кәсіби қызмет түрлері

жобалау қызметі:

  • пәндік-кеңістіктік ортаны және оның компоненттерін, оның ішінде инновациялық (концептуалды), пәнаралық және мамандандырылған сипаттағы құру, қайта құру, сақтау және перспективалық дамыту жөніндегі жобаларды әзірлеу және әзірлеуге басшылық ету;

ғылыми-зерттеу қызметі:

  • орта дизайн, орта жобалау, сәулет-дизайнерлік Білім саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер.

коммуникативтік қызмет:

  • жобалық шешімдерді визуализациялау және таныстыру, жобалық материалдарды қорғау;

ұйымдастыру-басқару қызметі:

  • менеджмент пен маркетингтің қазіргі заманғы әдістерін меңгеру, шығармашылық ұжымдардың жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, плюрализм жағдайында топтастырылған шешімдер қабылдау;

сыни және сараптамалық қызмет:

  • сәулет-қала құрылысы шешімдерін әзірлеу және іске асыру тәжірибесін қорыту және талдау, жобалау бойынша материалдарды регламенттейтін жобалау-зерттеу ұсыныстарына пікір дайындау, жобалау құжаттамасын бақылау. 

Кәсіби құзыреттер 

Магистратура бағдарламасын меңгерген түлек магистратура бағдарламасы бағытталған кәсіби қызмет түріне сәйкес кәсіби құзыреттілікке ие болуы керек.:

жобалау қызметі:

  • әртүрлі мақсаттағы және сипаттағы сәулет ортасының негізгі түрлері мен нысандарын кешенді сәулеттік-дизайнерлік жобалауға дайындықпен;
  • материалдарды, конструкцияларды, технологияларды, инженерлік жүйелерді сәулет-дизайнерлік шешімдерді әзірлеу кезінде тиімді пайдалану, олардың экономикалық негіздемесін жүргізу, пәндік - кеңістіктік ортаның экологиялық, композициялық-көркем, технологиялық және өзге де сапаларын жетілдіруді іздестірумен байланысты қосымша зерттеулер жүргізу қабілеті.

ғылыми-зерттеу қызметі:

  • кешенді қолданбалы және іргелі зерттеулер жүргізу және тұжырымдамалық жаңа жобалық идеяларды, Жобалық іс-әрекеттердің шешімдері мен стратегияларын негіздеу қабілеті;

көркем-эстетикалық қызмет:

  • көркем-графикалық және пластикалық тәсілдерді пайдалана отырып, жобалау қызметінде білімді креативті жинақтау және жобалық жағдайларды бейнелеу;

 коммуникативтік қызмет:

  • жобалау жұмыстары мен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін заманауи деңгейде рәсімдеу қабілеті;

ұйымдастыру-басқару қызметі:

  • әкімшілік-басқару және коммуникативтік жұмыс әдістерін меңгеру, жобалау және келісу бойынша жұмыстарды үйлестіру, аралас мамандармен, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;

сыни және сараптамалық қызмет:

  • сәулет-кеңістіктік объектілерді, сәулет-дизайнерлік шешімдерді қорытындылау, талдау және сыни бағалау, оларды жетілдіру бойынша қорытындылар, пікірлер мен ұсыныстар жасау қабілеті.