Главная / Образовательные программы / Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару
Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару

Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару

МАГИСТРАТУРА, 7М04106 – «Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару»

Оқу түрі: күндізгі

Білімді қолдану аумағына қысқаша сипаттама: сатып алушының назары, жақсы ниеті мен ақшасы үшін бәсекелестік күреске қатысушы кез-келген ұйым, бірқатар маңызды сұрақтарды шешуі керек:  тұтынушыларды анықтау; оларды тарту мен олардың сұраныстарын қанағаттандыру жолдарын табу; тұтынушылардың қажеттіліктері мен өмірлік құндылықтарын анықтау; нарықтағы бәсекелестерді анықтау; бәсекелестерге қарағанда ұйымның артықшылығын сатып алушыларға сендіру және т.б. Осы барлық сұрақтардың шешімін маркетолог-маман іске асырады!

Сонымен, қазіргі таңда біздің аймақтың еңбек нарығында маркетинг, жарнама бойынша мамандар, маркетинг және сату бойынша менеджерлер мен басқа да жұмыскерлердің  маркетолог дипломы барларға сұраныс көп деген деректер  таң қаларлық емес. Сондықтан, Қазақстан Республикасында нарық қарым-қатынасын ары қарай дамыту маркетолог - мамандарға деген сұранысты кеңейтуге әкеледі деп болжам жасауға болады.

Біліктілікке қысқаша сипаттама: «Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару» білім беру бағдарламасы бойынша магистратура бітіруші оқу процесі кезінде келесі дағдыларды меңгереді:

  • Басқару психологиясы (адамгершілік клиенттік ынталандырды терең түсіну қажет);
  • Тұлға аралық қарым-қатынас дағдысы (тыңдай білу қабілеті, маркетолог харизмасы, тілектестік және т.б.);
  • Саралаушы қабілеттілік (қаржылық, бюджеттік және т.б. әртүрлі есептердегі деректерді түсіну; маркетингтік зерттеу деректерін түсіну және олар бойынша дұрыс шешім жасай білу; статистика мен деректер базасы талдау жасай білу және т.б.);
  • Ой өрісі кең (білікті маркетологтың танымы өз саласы мен маркетинг бойынша ғана шектеліп қоймауы керек);
  • Мәдени танымы кең (мәдениет аумағындағы танымдар, әсіресе басқа елдер мәдениеті аумағындағы танымдар маркетологтың дағдыларының маңызды бір бөлігі) және т.б.

Бағдарламаның қысқаша мазмұны: 7М04106 – «Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару» білім беру бағдарламасының мақсаты: өзін-өзі жетілдіруге және өздігінен дамуға қабілетті, өмір бойы жаңа білімді өзіндігінен меңгеруге дағдылы; кәсіптік мәдениеттілігі жоғары, сонымен қатар кәсіби сөйлеу мәдениеттілігі бар, қазіргі заманғы ғылыми және тәжірибелік мәселелерді тұжырымдай алатын және де шешуге қабілетті жоғары азаматтық көзқарасы бар, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару жұмыстарын ойдағыдай іске асыратын жаңа қоғамдық құрылыстағы маркетолог маманын дайындау, ғылыми-зерттеу дағдыларын меңгеру, әр түрлі деңгейдегі ғылыми-зерттеу іс-шараларына қатысу, докторантурада ғылыми дайындығын жалғастыру, ЖОО педагогикасы мен психологиясы және де ЖОО оқыту тәжірибесі аумағында қажетті минималды білім алу.

7М04106 –  «Маркетинг және тауар мен қызмет көрсету нарығында брендті басқару» БББ оқу нәтижелері

ON1. Әлеуметтік-психологиялық қатынастар саласында теориялық және практикалық құзыреттерге ие болу және этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдау арқылы ұжымды басқару.

ON2. Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін қолдану кәсіби және білім беру қызметінің сапасын арттыру, ерекшелік саласында шет тілінде әңгімелесу-диалог жүргізе білу, сөйлеу этикетінің ережелерін қолдана білу, аннотациялар, рефераттар, шет тілінде ғылыми зерттеулер жасай білу.

ON3. Нарық үлесін ұлғайту және отандық брендтердің тауарларын ілгерілету мақсатында маркетингтік жоспар құру үшін ауыл шаруашылығы тауарлары мен қызметтері нарығындағы үрдістерді талдау және болжау.

ON4. Тауарлар мен қызметтердің сапасын анықтау, сондай-ақ олардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау мақсатында белсенді әлеуметтік ұтқырлықты әзірлеу, маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей білу.

ON5. Тауарлар мен қызметтер нарығындағы әлеуетті клиенттер мен сатып алушылардың қалауын анықтау және бағалау, интерактивті маркетинг құралдарын қолдана отырып, деректерді талдау және визуализациялау үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану.

ON6. Маркетингті стратегиялық жоспарлау үшін маркетингтік ақпаратты өңдеудің және түсіндірудің заманауи әдістерін қолданыңыз, тауарлар мен қызметтер нарығының жай-күйін қадағалаңыз, экономикалық субъектінің өнімдерін жылжыту үшін тікелей маркетинг әдістерін таңдаңыз.

ON7. Маркетингтік, қаржылық, статистикалық есептілікті жалпылау, құрастыру, талдау және түсіндіру, әртүрлі көздерден, соның ішінде ғаламдық және жергілікті ақпараттық желілерден алынған ақпаратпен жұмыс жасау және басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалану.

ON8. Мәселелер мен міндеттерді шешу, тауарлар мен қызметтер нарығын ғылыми зерттеу әдістерін бағалау, бақылаулар, тәжірибелер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтерге аналитикалық шолулар жасау, бұрын ғылымда жинақталған білім контекстінде алынған нәтижелерді қорытындылау және өкілдік негізінде қорытындылар мен практикалық ұсыныстар жасау және түпнұсқа зерттеу нәтижелері.