Маркетинг

Маркетинг

PhD ДОКТОРАНТУРА,  8D04105 – «МАРКЕТИНГ»

Оқу мерзімі: 3 жыл

Оқу түрі: күндізгі

Білімді қолдану аумағына қысқаша сипаттама: қазіргі уақытта әр кәсіпорын нарықты әрдайым бақылап отыруы керек, нарық мүмкіншілігін талдау, тұтынушылардың сұранысына ие болатындай қандай өнім шығару керектігін қарастыру қажет. Кәсіпорын басшысы өз жұмысын әрқашан нарықтың талабына және тұтынушылардың сұранысына сай іске асырады. Осы міндеттерді маркетолог орындайды. Әр кәсіпорында үнемі тұтынушылардың талаптарын зерттеп отыратын, сұраныстарды қанағаттандыратын оңтайлы шешімдерді іздестіретін, барлық нарық бойынша және бәсекелестердің күшті және әлсіз жақтарын зерттеп отыратын маркетинг бөлімі бар.

Білім беру нарығында маркетолог мамандығы сұраныста болып табылады.

Біліктілікке қысқаша сипаттама: маркетинг мамандығы бойынша PhD докторантура түлегі оқу үдірісі кезінде келесі дағдыларды меңгереді:

  • маркетингтің іргелі және қолданбалы мектебінің ғылыми әлеуетін арттыруға өз үлесін құру мақсатында зерттеу нәтижелерін, қазіргі заманғы әдіснаманы, олардың даму тенденцияларын пайдалану негізінде маркетинг саласындағы ғылыми теорияларды, оқуларды және идеяларды бағалау және синтездеу;
  • дәйекті әдіснамасын қалыптастырып және зерттеу тәжірибесінің ғылыми әдістерін (жалпы, пәнаралық, сандық, сапалық, жаңа, бірегей: иммитациялық, этнографиялық, синектикалық және басқаларын) пайдалана отырып, іске асырылатын жобалар шеңберінде жоғары маңызы бар ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану;
  • маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру және инновациялық, бәсекеге қабілетті даму бағыттарына проекция жасау мақсатында жүйелі талдау, смарт-технологиялар мен бәсекелестердің стратегиялық топтарын бағалау негізінде нарықтың, саланың, ұйымның даму тұжырымдамалары мен саясатын құру;
  • Clarivate Analytics, Scopus және басқа деректер базасына кіретін халықаралық рецензияланатын және ұлттық басылымдар мен пікірталастарда талқылау үшін бар білімнің шеңберін кеңейтетін нәтижелерді дәлелді көрсетіп және аралас, пәнаралық әдістемелерді қолдана отырып, кешенді зерттеу үрдісін жоспарлау және іске асыру негізінде әр түрлі деңгейдегі бірегей ғылыми өнімдерді әзірлеу;
  • академиялық, кәсіби, зерттеу және педагогикалық контекстілерді кеңейтіп, сондай-ақ тұлғалық жетілдіру және кәсіби өсу стратегиясын айқындай отырып, қазақстандық ғылыми маркетинг мектебі мен экономикалық қоғамды қалыптастыру мүддесінде технологиялық, әлеуметтік дамуға ықпалдасу.

Бағдарламаның қысқаша мазмұны: мамандығы 8D04105 – «Маркетинг» PhD докторантураның білім беру бағдарламасының мақсаты білімді, ынталы, еңбек нарығы талаптарының және технологияның өзгеруіне бейімделуге қабілетті, жеке де немесе командада да жұмыс істей алатын жаңа қоғамдық құрылыстағы маркетолог маманын дайындау болып табылады.

Бұл білім беру бағдарламасы азаматтық көзқарасы бар, кәсіби мәденитті, кәсіби білікті жоғары дәрежелі мамандар даярлауға мүмкіндік бере отырып тәжірибемен байланысты күшейтеді. Доктаранттар қазіргі заманғы экономика, маркетинг және коммерция қызметтері бағыттары бойынша білім берудің жеке траекториясын таңдау мүмкіншілігі бар, оқу үдірісін икемді жоспарлау үшін жағдай жасауға мүмкіншілік береді, өзін өзі жетілдіру және дамыту қабілеттілігін білім алушылардың бойына сіңіру, қазіргі заманғы білімді өздігінен меңгеру қажеттілігіне және де осыған дағдыландыруға тәрбиелеу, халықаралық деңгейде кәсіби ұтқырлы болуға кепілдік беретін ғылыммен байланысты басты курстарды меңгеру.

8D04105 – «МАРКЕТИНГ» БББ оқу нәтижелері

ON1. Ұлттық және халықаралық деңгейде заманауи экономикалық саясат пен экономикалық процестерді талдау кезінде әр түрлі деңгейдегі стандартты емес мәселелерді шешу үшін экономикалық ғылымдардың тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын қолданыңыз.

ON2. Маркетингтік стратегиялық жоспарларды дайындауда цифрлық технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістемелерін қолдану дағдыларына ие болу.

ON3. Таңдау инновациялық стратегиялар және әртүрлі деңгейдегі экономикалық мәселелерді шешу үшін тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегиялары.

ON4. Кешенді маркетингтік зерттеулерде қолданбалы әдістер мен әдістерді есептеу және ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде болжам жасау.

ON5. Кәсіби қызметте шығармашылық ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді ұсыну және олар үшін жауап беруге дайын болу

ON6. Маркетингтік және басқа есептерді құрастыра, талдай және түсіндіре білу, сондай-ақ оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалана білу

ON7. Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттей білу, білім беру жүйесі мен инновациялық қызметті дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін болжай және ілгерілете білу.

ON8. Саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең ауқымымен байланыстыра отырып, әлеуметтік жауапкершілік және әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті растау