Басты бет / Факультеттер және кафедралар / Смаилова Ләйлә Құдайбергенқызы
Смаилова Ләйлә Құдайбергенқызы

Смаилова Ләйлә Құдайбергенқызы

 

Техника ғылымдарының магистрі,

«Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы

2412 кабинет

E-mail: l.smailova@kazatu.edu.kz

 

Ғылыми саласы

Ақпараттық технологиялар, компьютерлік модельдеу

Оқытылатын пәндері

Инженерлік графика (AutoCad, Компас), бағдарламалау негіздері

Білімі

1996 - 2001 жж.

С. Сейфуллин атындағы Ақмола аграрлық университеті, мамандығы 0313-«Кәсіптік оқыту», біліктілігі «Ауыл шаруашылық өндірісін механикаландыру және информатика есептеу техникасының инженер-педагогі»

2013 - 2015 жж.

С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті, 6М070300 - «Ақпараттық жүйелер» мамандығының техника ғылымдарының магистрі

 

Еңбек өтілі

2002-2004 жж.

Ақмола облысы, Астрахан ауданы, Жарсуат орта мектебі, информатика пәнінің мұғалімі

2004 -2022 жж.

С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы

2022 ж. мамыр-тамыз

С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ «Жоғары математика» кафедрасының аға оқытушысы

2022 ж. қыркүйектен бастап қазіргі уақытқа дейін

С.Сейфуллин атындағы ҚАТЗУ «Ақпараттық жүйлер» кафедрасының аға оқытушысы

 

Марапаттар

- ІІІ-дәрежелі «Үздік оқытушы» дипломы, С.Сейфуллина ат. ҚАТУ, 2020

- «С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ-ға 60 жыл» медалі, 2017

Біліктілік көтеру

2022 ж. – «Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау» курсы, С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ, Нұр-Султан қ.

2020 ж. – «Қазақстан Республикасы Жоғары оқу орындарының қауымдастығы» ЗТБ ұйымдастырған «Жоғары білім берудегі қашықтықтан білім беру технологиялары» тақырыбында біліктілікті арттыру курсы

2019 ж. – «Python тілінде бағдарламалау» курсы, С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ, Нұр-Султан қ.

2018 ж. – «Cтуденттердің сапалы білім алуы үшін білім берудегі жаңа технологияларды үйрену және оны қолдану мақсатында» «Өрлеу» Біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы» АҚ Білім беру жүйесінің басшы және ғылыми–педогогикалық кадрлары біліктілігін арттыратын Республикалық институтында «Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде жоғары оқу орындарындағы заманауи педагогикалық технологиялар» тақырыбында ЖОО педагогикалық мамандықтары оқытушыларының  біліктілігін арттыру курсы, Л. Гумилев ат. ЕҰУ, Астана қ.

2018 ж. – «Сандық картографиялау саласында ГАЖ-технологияларының мүмкіндіктері және оларды қолдану» арнайы курсы, С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ, Біліктілікті арттыру және қашықтықтан оқыту институты, Астана қ.

Басылымдар

30-дан астап ғылыми енбектерінің авторы. Оның ішінде ұсынылған бағыттағы маңыздылары:

  1. Nurpeisova A.A., Smailova L.K., Akimova B. Zh., Borisova E.V., Niyazbekova Sh.U. Condition and Prospect of Innovative Development of the Economy in Kazakhstan Springer Nature Switzerland AG 2021 E. G. Popkova et al. (eds.), Socio-economic Systems: Paradigms for the Future, Studies in Systems, Decision and Control, 2021, С. 314 . 1773–1779, https://doi.org/10.1007/978-3-030-56433-9_184   (Scopus Q3, 46 процентиль, CiteScoreTracker 2020 =1,1);
  2. A.Sh. Kulmuratova, L.K. Smailova. Main conditions of formation of professional competence of future experts. Материалы Международного научно-методического журнала «Global science and innovations 2020: CENTRAL ASIA», серия «Педагогические науки», № 6(11), декабрь 2020, Б. 3-5;
  3. Шаушенова А.Г., Смаилова Л.К. Использование информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе. «Наука и образование: новое время». - г. Чебоксары, № 2, 2019;
  4. Ә. Көксеген, Н. Тұрсынбай, А. Күлмұратова, Л. Смаилова. Есептегіш және микропроцессорлық техника негіздері: Оқу құралы. - Астана: Фолиант, 2016;
  5. A.E. Koksegen, K. Shurahanova, L.K. Smailova, A.Sh. Kulmuratova, N. F. Tursynbai. The main trends of the research project entitled «Study of the adaptation process of people with disabilities to the computer training». London Review of Education and Science, 2015, № 2(18), (JulyDecember). Volume VII. «Imperial College Press», 2015. P. 430-436. Proceedings of the Journal are located in the Databases Scopus. Source Normalized Impact per Paper (SNIP): 5.245 SCImago Journal Rank (SJR): 5.458.