Басты бет / ППС / Копеев Жанат Бактжанович
Копеев Жанат Бактжанович

Копеев Жанат Бактжанович

 

PhD доктор, «Ақпараттық жүйелер»

кафедрасының аға оқытушысы

Кабинет 2412

E-mail: zh.kopeyev@kazatu.edu.kz,

zhanat_kb@mail.ru

 

Ғылыми саласы

Программалау, информатика, педагогика

Оқытатын пәндері

BigData практикада, серверлік виртуалдау және контейнерлеу технологиялары, объектіге-бағытталған бағдарламалау (C#, Java), микропроцессорлық кешендер және өнеркәсіптік бағдарламалау.

Негізгі зерттеу бағыттары

Компьютерлік ғылымдар

Білімі

1992 - 1997 жж. С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, мамандығы: математика және есептеуіш техника

2005-2007 жж. Магистратура, Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты, Информатика магистрі

2016-2019 жж. Докторантура, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, 6D011100-«Информатика»

Еңбек өтілі

1997-2004 жж. Павлодар облысы мен Павлодар қаласының мектептерінде математика және информатика пәнінің мұғалімі;

2002-2022 жж. Павлодар педагогикалық университетінің аға оқытушысы;

2022 жылдан бастап С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті аға оқытушысы.

Марапаттар

ҚР БҒМ ҰТО алғыс хаттары мен құрмет грамоталары – 2009-2015 жж.

Оқытатын курстары

BigData практикада, серверлік виртуалдау және контейнерлеу технологиялары, объектіге-бағытталған бағдарламалау (C#, Java), микропроцессорлық кешендер және өнеркәсіптік бағдарламалау.

Біліктілік көтеру

– Python объектіге бағытталған бағдарламалық жасақтамасына негізделген деректерді талдау, 72 сағат, 2023

– Деректер базасындағы негізгі жұмыстар, 72 сағат, 2023;

– C # бағдарламалау негіздері, 72 сағат, 2023.

Басылымдар

50-нан астам ғылыми-әдістемелік еңбектер авторы. Ұсынылған бағыттар бойынша ең маңыздылары:

1) Continuity in education: definition, essence and analysis of the problem //AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – 2019. – Т. 9. – №. 1. WoS – Q3;

2) A spiral model teaching mobile application development in terms of the continuity principle in school and university education //Education and Information Technologies. – 2020. – Т. 25. – С. 1875-1889, Процентиль 95%;

3) Using a personalized learning style and Google Classroom technology to bridge the knowledge gap on computer science //International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). – 2020. – Т. 15. – №. 2. – С. 218-229, Процентиль 86%;

4) Problems of Inconsistency and Didactic Functions of ICT Tools in Computer Science Courses. Webology, Volume 18, Number 2, December, pp 273-294 (2021), ISSN 1735-188x.

5) The Role of Adaptive Personalized Technologies in the Learning Process: Stepik as a Tool for Teaching Mathematics //International Journal of Virtual and Personal Learning Environments (IJVPLE). – 2023. – Т. 13. – №. 1. – С. 1-15, Процентиль 34%.

6) Оқушыларды планиметриялық есептерді геометриялық түрлендірулер әдісімен шешуге үйрету // Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық әлеуметтік Мега білім журналы №5(24), 2023

7) «Ақпараттық коммуникациялық технологиялар» пәні бойынша практикалық жұмыстар: Оку құралы / Копеев Ж.Б., Тайчик Ж.Е., Джакина А.А., Бейсенова С.Б. – Павлодар: Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, 2023. – 104 б.