PhD доктор, «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы Кабинет 2412 E-mail: zh.kopeyev@kazatu.edu.kz, zhanat_kb@mail.ru |
Ғылыми саласы
Программалау, информатика, педагогика
Оқытатын пәндері
BigData практикада, серверлік виртуалдау және контейнерлеу технологиялары, объектіге-бағытталған бағдарламалау (C#, Java), микропроцессорлық кешендер және өнеркәсіптік бағдарламалау.
Негізгі зерттеу бағыттары
Компьютерлік ғылымдар
Білімі
1992 - 1997 жж. С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, мамандығы: математика және есептеуіш техника
2005-2007 жж. Магистратура, Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты, Информатика магистрі
2016-2019 жж. Докторантура, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, 6D011100-«Информатика»
Еңбек өтілі
1997-2004 жж. Павлодар облысы мен Павлодар қаласының мектептерінде математика және информатика пәнінің мұғалімі;
2002-2022 жж. Павлодар педагогикалық университетінің аға оқытушысы;
2022 жылдан бастап С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті аға оқытушысы.
Марапаттар
ҚР БҒМ ҰТО алғыс хаттары мен құрмет грамоталары – 2009-2015 жж.
Оқытатын курстары
BigData практикада, серверлік виртуалдау және контейнерлеу технологиялары, объектіге-бағытталған бағдарламалау (C#, Java), микропроцессорлық кешендер және өнеркәсіптік бағдарламалау.
Біліктілік көтеру
– Python объектіге бағытталған бағдарламалық жасақтамасына негізделген деректерді талдау, 72 сағат, 2023
– Деректер базасындағы негізгі жұмыстар, 72 сағат, 2023;
– C # бағдарламалау негіздері, 72 сағат, 2023.
Басылымдар
50-нан астам ғылыми-әдістемелік еңбектер авторы. Ұсынылған бағыттар бойынша ең маңыздылары:
1) Continuity in education: definition, essence and analysis of the problem //AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – 2019. – Т. 9. – №. 1. WoS – Q3;
2) A spiral model teaching mobile application development in terms of the continuity principle in school and university education //Education and Information Technologies. – 2020. – Т. 25. – С. 1875-1889, Процентиль 95%;
3) Using a personalized learning style and Google Classroom technology to bridge the knowledge gap on computer science //International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). – 2020. – Т. 15. – №. 2. – С. 218-229, Процентиль 86%;
4) Problems of Inconsistency and Didactic Functions of ICT Tools in Computer Science Courses. Webology, Volume 18, Number 2, December, pp 273-294 (2021), ISSN 1735-188x.
5) The Role of Adaptive Personalized Technologies in the Learning Process: Stepik as a Tool for Teaching Mathematics //International Journal of Virtual and Personal Learning Environments (IJVPLE). – 2023. – Т. 13. – №. 1. – С. 1-15, Процентиль 34%.
6) Оқушыларды планиметриялық есептерді геометриялық түрлендірулер әдісімен шешуге үйрету // Республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық әлеуметтік Мега білім журналы №5(24), 2023
7) «Ақпараттық коммуникациялық технологиялар» пәні бойынша практикалық жұмыстар: Оку құралы / Копеев Ж.Б., Тайчик Ж.Е., Джакина А.А., Бейсенова С.Б. – Павлодар: Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, 2023. – 104 б.
Почетный профессор Казахского национального аграрного университета. Карьера. 1979 г. — Кайрат Айтуганов начал работать оператором цеха перевозки Кокчетавского почтамта. 1984-1985 гг. — ассистент кафедры почвоведения Целиноградского сельхозинститута. 1987-1989 гг. — агроном, старший агроном, главный экономист совхоза Карабулакский Зерендинского р-йона Кокчетавской обл.