Басты бет / Қазақстан Ұлттық ақпараттандыру күні туралы есеп (8-9 қазан, 2020 ж.)
Қазақстан Ұлттық ақпараттандыру күні туралы есеп (8-9 қазан, 2020 ж.)

2020 жылғы 8-9 қазанда Қазақстан Республикасында алғаш рет ЕО-ның ERASMUS + 598661 халықаралық жобасын іске асыруға сәйкес инклюзияның өзекті мәселелері бойынша Қазақстан Республикасында мүгедектер туралы хабардар етудің ұлттық күні (бұдан әрі – ҰБТ) ұйымдастырылды және өткізілді. Қазақ агротехникалық университеті базасында «ШЕШІМ» (Мүгедектерге қызмет көрсетуді дамыту). С.Сейфуллин Нұр-Сұлтан қаласында (бұдан әрі – ҚАТУ) серіктес жоғары оқу орындарының жұмыс топтарымен бірлесіп: әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті (Алматы, Қазақстан), Қостанай өңірлік университеті. А.Байтұрсынова (Қостанай, Қазақстан), Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы (Нұр-Сұлтан, Қазақстан).

Әріптесаралық ынтымақтастық Skype, Facebook және электрондық пошта арқылы жүзеге асырылды. Іс-шараның жаңартулары мен шығарылымдары туралы хабарландыру серіктес университеттердің веб-сайттарында орналастырылды:

https://kazatu.edu.kz/en/news/ONLINE-CONFERENCE-ANNOUNCEMENT-9258.html

https://kazatu.edu.kz/en/news/Development-of-inclusion-in-Kazakhstan-theory-and-practice-held-within-the-EU-ERASMUS-project-598661-DECIDE-Developing-services-for-individuals-with-disabilities-on-the-basis-of-S-Seifullin-Kazakh-Agrotechnical-University-KATU-P9-9318.html

http://ksu.edu.kz/newslist/segodnya-nacional-nyj-den-osvedomlennosti/

NAD әлеуметтік желілерде және интернет-порталдарда белсенді түрде қолдау тапты. Facebook желісінде жасалған оқиға:

https://www.facebook.com/114288270125256/posts/203050244582391/?extid=0&d=n

https://www.facebook.com/1618930408188867/posts/3420859217995968/?vh=e&extid=0&d=n

https://www.instagram.com/tv/CGEabJFpLS6/?igshid=p1xgkzmvlcys

https://www.instagram.com/p/CFXaTUEpxUA/?igshid=1k5umtk50qoxw

https://www.instagram.com/p/CFzo1MepvFY/?igshid=1qegowldwrz9p

https://www.instagram.com/p/CFXaTUEpxUA/?igshid=k3jrufdh6j45

COVID-19 коронавирустық пандемиясына байланысты ҰАО онлайн режимінде өтті және ҰАО-ның бірінші күні – 2020 жылдың 8 қазанында инклюзивті білім беру бойынша өте бай бағдарлама ұсынылды:

- ҚАТУ базасында. Сейфуллина С

1. Виртуалды ақпараттық көрме: «Біз әртүрліміз, Біз теңбіз, Біз біргеміз».

Модератор – жұмыс тобының мүшесі: Оразымбетова Жұлдыз – ҚАТУ Ғылыми кітапханасының ғылыми және ақпараттық ресурстар бөлімінің меңгерушісі.

Виртуалды көрме ғылыми кітапхананың сайтында, Facebook, Instagram, YouTube желілерінде және кітапхананың әлеуметтік желілердегі парақшасында орналастырылған.

https://www.instagram.com/tv/CGEabJFpLS6/?igshid=p1xgkzmvlcys

 

2. Постер байқауы: «Біз әртүрліміз, бірақ біз теңбіз».

Модератор – жұмыс тобының мүшесі: Ахметова Марал – ҚАТУ ғылыми кітапханасының директоры

Плакаттар Кітапхананың Instagram парақшасында жарияланды.

https://www.instagram.com/p/CFXaTUEpxUA/?igshid=k3jrufdh6j45

 

  

3. «Инклюзивті білім беру жағдайындағы мұғалімнің психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінің ерекшеліктері» онлайн тренингі.

Модератор – жұмыс тобының мүшесі: Сарбасова Қарлығаш – ҚАТУ компьютерлік жүйелер және кәсіптік білім беру факультетінің деканы.

Онлайн тренингтің жетекші спикері «Кәсіптік білім» мамандығының 3 курс докторанты Эльмира Кочкорбаева болды. Шақырылған баяндамашы ретінде Назарбаев Университетінің Жоғары мемлекеттік саясат мектебінің қызметкері, PhD докторы, инклюзивті білім беру бойынша халықаралық жобалардың үйлестірушісі Арман Асанбаев сөз сөйледі.

Онлайн-тренинг барысында қатысушылар өзін-өзі бағалауды, өмірдің маңыздылығын, біздің осы өмірдегі мақсатымызды және оның қабілеттері әр түрлі адамдар көп тұратын сан алуан қоғамымызға қалай ықпал ететінін арттыруға арналған түрлі жаттығулар, әдіс-тәсілдерді орындады. физикалық және интеллектуалды.

Онлайн кездесуде инклюзив құндылықтары, заманауи инклюзивті білім беру және оны жүзеге асыру жолдары, сондай-ақ инклюзивті білімнің адам дамуына қандай мүмкіндіктер беретіні сияқты мәселелер талқыланды. Айта кету керек, көптеген қатысушылар аталған мәселелерді талқылау барысында өз ұстанымдарын белсенді түрде білдіріп, әлемдік қауымдастықтың тәжірибесін ескере отырып, Қазақстандағы инклюзивті білім беруді одан әрі дамыту бойынша бірқатар ұсыныстарды ортаға салды.

PhD докторанты Жанна Зейнулинаның сөзін атап өту керек. Жанна өзінің тәжірибесімен бөлісті, ауыр диагнозбен өзін-өзі дамытудың қиын жолынан қалай өткені, докторантураны аяқтау, студенттерге сабақ беру және жалпы қызықты болу үшін ауруды қалай жеңіп, өмірлік мақсаттарына қол жеткізгені туралы айтты. қыз.

Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, қаулы:

- білім беру процесінде мүмкіндігі шектеулі студенттер мен ерекше қажеттіліктері бар студенттерді әлеуметтік-психологиялық қолдау мәселелері бойынша педагогикалық қоғамдастық үшін семинарлар, вебинарлар және тренингтер өткізу үшін қоғамдық ұйымдарды тарту;

- қоғамда инклюзивті білім беру және инклюзивтілік принциптері мен басымдықтарын қабылдау идеяларын насихаттау;

- ата-аналар қауымдастығында және бұқаралық ақпарат құралдарында инклюзивті білім беруді қолдау бойынша қоғамдық акция өткізу.

https://www.facebook.com/114288270125256/posts/203050244582391/?extid=0&d=n

4. «Мүгедектік, инклюзия және әртүрлілік» эссе байқауы.

Модератор – жұмыс тобының мүшесі: Омарова Сафура – ​​ҚАТУ шет тілдері кафедрасының ассистенті.

21.09.2020 - 5.10.2020 аралығында «Мүгедектерді хабардар етудің ұлттық күні» халықаралық жобасының ШЕШІМ ЕТЕДІ: «Мүгедектерге қызмет көрсетуді дамыту», жоба серіктестері, халықаралық ынтымақтастық және көптілді білім беруді дамыту орталығы. , Қазақ агротехникалық университетінің шет тілдер кафедрасымен бірлесіп. С.Сейфуллин «Мүгедектік, инклюзия және әртүрлілік» тақырыбында эссе байқауын жариялады.

Іс-шараның мақсатты топтары студенттер, аспиранттар мен докторанттар, университет оқытушылары мен кітапханашылары, сондай-ақ барлық мүдделі тұлғалар болды.

Өткізілетін орны: Кітапхана мен ҚАТУ әлеуметтік желілердегі парақшасы: Facebook, Instagram, YouTube, Zoom Конференция 150-ден астам адамды біріктірді.

Эссе байқауының мақсаты мен міндеттері:

- мүмкіндігі шектеулі жандарға құрметпен қарайтын жастарды дамыту және тәрбиелеу;

- жоба мәселелерін терең зерттеуге назар аудару;

- инклюзивті білім беру мәселелерін шешуді ынталандыру;

- инклюзивті білім беру шеңберінде жастардың дарындылығын анықтау және қолдау.

Бәсекелестер

атындағы Қазақ агротехникалық университетінің барлық мамандықтарының студенттері мен магистранттары арасында «Мүгедектік, инклюзия және әртүрлілік» эссе байқауы өтті. С.Сейфуллин, оған 36 жұмыс ұсынылды, 33 жұмыс қазылар алқасының оң бағасына ие болды, 3 жұмыс конкурс талаптарына сәйкес келмегендіктен бас тартылды.

Байқау тақырыбы қатысушылар арасында үлкен резонансқа ие болып, инклюзивті білім беру проблемалары, мүмкіндігі шектеулі жандардың бейімделу мәселелері, сондай-ақ халықтың, атап айтқанда, өскелең ұрпақтың толерантты көзқарасын біріктіру және тәрбиелеу мәселелері қозғалды. бойынша.

Қаулы ретінде мұндай жарыстарды өткізудің маңыздылығын атап өткен жөн, өйткені мұндай жарыстардың көмегімен жас ұрпақты тәрбиелеудің бірқатар маңызды міндеттерін шешуге болады:

- мүмкіндігі шектеулі жандарға құрметпен қарайтын жастарды дамыту, тәрбиелеу;

- жоба мәселелерін зерттеуге назар аудару

 

https://www.instagram.com/p/CFzo1MepvFY/?igshid=1qegowldwrz9p

- А.Байтұрсынов атындағы ҚРУ негізінде:

- Онлайн пікірталас алаңы: «Мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас этикасы».

Модераторлар – жұмыс тобының мүшелері: Саркисян Лилия, ҚРУ профессоры. А.Байтұрсынова және Пархоменко Ирина – атындағы ҚРУ доценті. А.Байтұрсынова.

Іс-шараның мақсатты аудиториясы волонтерлер болды: «Аялы жастар» ерікті-қайырымдылық клубының мүшелері; қосу саласына өз еркімен қатысатын студенттер мен мүдделі тараптар.

Өтетін орны: Zoom-конференция (86 адам).

Жоғарыда аталған қызметтің мақсаты мен рұқсаты:

• студенттердің, талапкерлердің, жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамының назарын мүгедектерді әлеуметтік бейімдеудің және оларды қоғамға интеграциялаудың өзекті мәселелеріне байланысты халықаралық жоба мәселелеріне аудару үшін БАҚ-та NAD ақпаратын тарату;

• өскелең ұрпақтың қиял-ғажайып ойлауын дамыту халықаралық жобаның мәселелерін шешу жолдарын таратуға және дамытуға ықпал ететін кезде инклюзивті білім беру тақырыбын танымал ету және оны жоғары технологиялар ғасырына кіріктірудің барлық мүмкіндіктерін ашу;

• Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында инклюзивтік білім беру контекстінде инклюзивтің құндылығы мен маңыздылығына, оны жүзеге асырудың заманауи әдістеріне, инклюзивті білім беруге қандай мүмкіндіктер беретініне байланысты білім беру процесін ұйымдастыру принциптерін танымал ету және ілгерілету. адамдардың дамуы;

• білім беру процесінде мүмкіндігі шектеулі студенттер мен ерекше қажеттіліктері бар студенттерді әлеуметтік-психологиялық қолдау бойынша педагогикалық қоғамдастық үшін семинарлар, вебинарлар және тренингтер өткізу үшін қоғамдық ұйымдарды тарту;

• инклюзивті білім беру идеяларын ілгерілету, қоғамда инклюзивтің принциптері мен басымдықтарын қабылдау.

Барлық іс-шаралардың қорытындысы бойынша байқаулар мен көрмелердің барлық жеңімпаздары 1, 2, 3 дәрежелі дипломдармен және бағалы сыйлықтармен марапатталды. Семинар-тренинг пен конференцияның спикерлері мен қатысушылары сертификаттарға ие болды.

ҰАО екінші күні – 2020 жылғы 9 қазанда ҚАТУ базасында. С.Сейфуллиннің бастамасымен «Қазақстандағы инклюзияның дамуы: теория мен тәжірибе» атты бірінші халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті. Конференцияны ҚАТУ серіктес жоғары оқу орындарының жұмыс топтары бірлесіп ұйымдастырды. Сейфуллин атындағы (Нұр-Сұлтан, Қазақстан), ҚазҰУ. әл-Фараби (Алматы, Қазақстан), ҚРУ олар. А.Байтұрсынов (Қостанай, Қазақстан) және Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы АПА (Нұр-Сұлтан, Қазақстан).

Конференция модераторы жұмыс тобының мүшесі: Салтанат Мейрамова – Халықаралық ынтымақтастықты және көптілді білім беруді дамыту орталығының директоры, ҚАТУ жобасының үйлестірушісі (P9) және DECIDE жобасының елдік үйлестірушісі.

Конференцияның пленарлық отырысының модераторы – жұмыс тобының мүшесі: Лилия Саркисян, атындағы ҚРУ профессоры. А.Байтұрсынов (Б11).

Конференцияның панельдік сессиясының модераторы – жұмыс тобының мүшесі: Бекмурзаева Жаңыл (С12).

Конференцияның дөңгелек үстелінің модераторы – жұмыс тобының мүшесі: Усатаева Гайнель (П10).

Конференцияның мақсаты – мүмкіндігі шектеулі жандарға әлеуметтік қолайлы жағдайлар жасау, коммуникация және пікірталас алаңын құру арқылы әртүрлілік туралы хабардар ету болды.

Конференцияға 116 қатысушы, 30 баяндамашы қатысты, оның ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің, EACEA – Эразмус+ Агенттігі (Брюссель), Қазақстандағы Эразмус+ бағдарламасының Ұлттық кеңсесінің директоры, DECIDE жобасының жетекшісі (Румыния), DECIDE жобасын іске асыратын ЖОО ректорлары, мемлекеттік қызметшілер, бизнес құрылымдардың өкілдері, ғылым кандидаттары, магистрлер мен бакалаврлар. Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының, 3 шет елден ҮЕҰ (үкіметтік емес ұйымдар) мен мүгедектер қоғамының 10 өкілі, сондай-ақ әлемнің 7 елінен DECIDE жобасының 10 шетелдік серіктесі.

Конференцияға қатысушылар инклюзивті қоғам құру және оның барлық деңгейінде инклюзивті білім беруді дамыту бойынша DECIDE жобасы аясында жүзеге асырылып жатқан іс-шаралардың әлеуметтік маңыздылығын, жобаны орындаушылардың университеттерде инклюзивті білім беруді дамытуға жоғары қызығушылықтарын атап өтті. мемлекеттік қызметшілер мен ҮЕҰ өкілдері арасында инклюзивті мәдениетті, сондай-ақ қоғамда мүгедектерге қатысты кемсітпеушілік қарым-қатынасты қалыптастыру.

Конференцияға қатысушылар 9 қазанда инклюзияның өзекті мәселелері бойынша жыл сайынғы Ұлттық хабардар ету күнін өткізу бастамасын және білім беру ұйымдарының тәрбие жұмысының жоспарларына жылына кемінде 2 рет тақырыптық сабақтар мен кураторлық сағаттарды енгізу бастамасын қолдады. Біз әртүрліміз - Біз теңбіз - Біз біргеміз» және бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерде кеңінен қамтылған инклюзивті мәдениетті қалыптастыруға бағытталған түрлі іс-шаралар.

«Қазақстандағы инклюзияның дамуы: теория мен практика» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік онлайн-конференцияның пленарлық отырысында, панельдік сессиясында және дөңгелек үстелінде баяндалған баяндамашылар мен қатысушылардың баяндамалары мен баяндамаларын тыңдап, талқылағаннан кейін, сондай-ақ, «Қазақстандағы инклюзияның дамуы: теория мен тәжірибе» атты тақырыптағы адамдардың сараптамалық пікірлерін талдап мүгедектік мәселелері бойынша халықаралық конференцияның Резолюциясы қабылданды, оған келесі ұсыныстар енгізілді:

. ведомстволық бағынысты мекемелер саясатында инклюзивті білім беруді дамытуды басым бағыт ретінде көрсету

2. мұғалімдердің біліктілік талаптарына инклюзивті құзыретті енгізу

3. білім беру, денсаулық сақтау және халықты әлеуметтік қорғау органдарының, үкіметтік емес ұйымдардың және кәсіпкерлік құрылымдардың ведомствоаралық және ведомствоаралық ынтымақтастығын қолдау.

4. білім беру ұйымдары басшыларының инклюзивті білім беруді дамытудағы және әмбебап дизайнды құрудағы тиімділігін бағалау критерийлерін әзірлеу;

5. 2021 жылы білім берудің барлық нысандарын (күндізгі, қашықтықтан, аралас) инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету мәселесі бойынша республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция өткізуді қамтамасыз ету.

6. мүмкіндігінше «Инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы» пәнін барлық педагогикалық мамандықтардың оқу жоспарларына енгізу.

7. Инклюзивті білім беру мәселесі бойынша мұғалімдердің, әкімшілік қызметкерлердің және басқа да қызметкерлердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру.

8. мүгедектерді жұмысқа орналастыру мақсатында кәсіптік бағдар берудің, кәсіптік оқытудың және қайта даярлаудың тиімді жүйесін әзірлеуді ұсыну;

9. мүгедектерді жұмысқа орналастыру мақсатында кәсіптік бағдар берудің, кәсіптік оқытудың және қайта даярлаудың тиімді жүйесін әзірлеуді ұсыну;

10. ҮЕҰ-ның (үкіметтік емес ұйымдардың) Ұлттық хабардар күніне қатысуын белсендіру.

11. Кең форматты хабар тарату бағдарламаларының сурдоаудармасының ілеспе аудармасы туралы мәселені қарауды ұсынамын.

12. балабақшадан бастап жоғары оқу орындарына дейінгі барлық деңгейлерде инклюзивті білім берудің сабақтастығын қамтамасыз етуді ұсыну.

13. ақпараттандыруды арттыруға қызмет ететін инклюзивті білім берудегі барлық үрдістер талқыланатын диалог алаңын кеңейту.

14. мүмкіндігі шектеулі адамдарға білім беру мазмұнын әзірлеу кезінде оқу процесінде арнайы технологияларды қолдану

15. Дирижер-педагогтарды, эрготерапевттерді, реабилитологтарды және жаттығу терапиясы нұсқаушыларын даярлау мәселесін қарастыру.

16. қамту тақырыбы бойынша барлық деңгейдегі іс-шараларға сарапшы ретінде мүгедектерді қосуды қарастыру

Науқан әлеуметтік желілердегі науқан арқылы жүзеге асырылды: Facebook, Twitter (Facebook, Twitter арқылы серіктестер арасындағы қамту). Серіктестер жоба логотипі бар парақшалар, стикерлер, плакаттар, брошюралар, футболкалар, қаламдар және т.б. әзірледі.